Saturday, July 7, 2012

Salam semua

Sudah begitu lama saya menerima gambar-gambar drp Adik Fadzley semasa proses pemasangan tiles Inqaz... Izinkan saya share

Kadang ada saya terdengar- knp perlu diwar-warkan sumbangan dsb.. Saya akui sebaik-baik pemberian itu di rahsiakan.. Saya akur. Cuma saya telah diamanah oleh beberapa orang teman yang telah menyumbangkan dana - untuk pemasangan tiles dan sebagainya.

Justeru, saya mengambil kesempatan utk memperlihatkan gambar-gambar buat tatapan para penderma bahawa dana yang diberikan serta amanah yang saya pikul telah terlaksana. Saya pasti para dermawan di luar sana akan merasa gembira melihat hasil sumbangan mereka ..

Saya berpegang kepada - "segala amal itu tertakluk kepada niat"

Niat kita ikhlas maka ikhlaslah amalan kita.

Semoga Allah menerima amal jariah kita.

Ameen

No comments:

Post a Comment