Friday, June 29, 2012

Fasa ke 2 - lantai marmar InQaz

Alhamdulillah , amanah yang dipikul telah selesai. Segala puji bagi Allah mempertemukan saya dengan Fadzil (pelajar Malaysia menuntut di Khartoum) Dan Ahmad . Mereka telah menjalankan tanggung jawab yang diamanahkan semasa ketiadaan saya dengan sebaiknya..

Sekembalinya dari menunaikan ibadat umrah, saya difahamkan fasa kedua pemasangan lantai marmar telah selesai. Masa beberapa jam sahaja transit di Khartoum sebelum berangkat meninggalkan bumi Sudan yang telah banyak memahat kenangan manis ini, tidak mengizinkan saya untuk melawat inqaz.

Alhamdulillah petang tadi saya menerima gambar-gambar yang dikirim oleh Fadzil. Syukran jazilan.

Gembira dan terharu berkat sumbangan dana teman-teman, projek ini berhasil memberikan keselesaan kepada anak-anak tahfiz Inqaz.

Semoga Amal Jariah ini diterima Allah swt.. Ameen

No comments:

Post a Comment