Saturday, June 16, 2012

Penghargaan

Pihak Inqaz merakamkan jutaan terima kasih kpd semua yg terlibat selama ini terutama kepada ahli-ahli kelab PETRONITA yang banyak mengambil inisiatif datang melawat dan menunjukkan keprihatinan kpd madrasah ini.

Saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada Pn Zuraidah ( Kak Zu) yang telah memperkenalkan Inqaz kpd saya.

Agak terkejut bila pihak Madrasah menyampaikan sijil penghargaan kepada kami. Sebenarnya tidak mengharapkan imbalan drp pihak madrasah. Usaha ini ikhlas memohon redha Allah dlm menjalankan tugas serta amanah yg dipertanggung jawabkan kepada saya.

Bila saya menyuarakan rasa itu kepada Mudir sekolah beliau berkata' sijil Penghargaan itu untuk dijadikan kenangan bila sy tiada lagi di bumi Sudan.. Sgt menyentuh jiwa. Saya akur.

Kepada semua teman yang masih berada di bumi Khartoum manfaatkan lah masa yang singkat berada di bumi anbiya ini..






No comments:

Post a Comment